e-copana

Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό για να εκφράζουμε ελεύθερα τις απόψεις μας

Εκλογές..ΠΑΛΙ

στο 01/05/2012

του Δημήτρη Ζαραχάνη

Εκλογές; Πότε ρε παιδιά; Πριν τρία χρόνια δεν είχαμε πάλι; Τι θα γίνει, θα κλείσουμε ποτέ τετραετία; Έτσι λοιπόν έχουν τα πράγματα ΠΑΛΙ εκλογές… Μετά από το «λεφτά υπάρχουν», να δούμε τι υπάρχει τώρα (αν είδε κάποιος τα λεφτά να καλέσει στο τμήμα απολεσθέντων). Αχχ Ελλάδα….

Πώς όμως αντιμετωπίζει το “θεσμό” των εκλογών ο σύγχρονος 16χρονος μαθητής; Είναι όντως μια δημοκρατική διαδικασία, κατά την οποία οι πολίτες καλούνται να αναδείξουν αυτούς που θα κυβερνήσουν τη δύσμοιρη και ταλαίπωρη αυτή χώρα, ή μήπως μια διαδικασία που οδηγεί στην συνεχή διαδοχή κυβερνήσεων (συνήθως δύο δεν είναι;), που το μόνο που κάνουν είναι να κατηγορούν τους προηγούμενους για τα λάθη τους και συγχρόνως να οδηγούνται σε χειρότερα; Πείτε μου εσείς τι πιστεύετε;

Κατ’ εμέ, ο θεσμός έχει καταντήσει μια γελοία, στημένη διαδικασία με το αναμενόμενο πάντα αποτέλεσμα. Την τελευταία δεκαετία μάλιστα, (όσο μου επιτρέπει η μνήμη μου να θυμάμαι), παρατηρώ μια χρωματική εναλλαγή στο πολιτικό σκηνικό, πότε μπλε, πότε πράσινο. Είναι η μόνη ουσιαστική αλλαγή βέβαια, γιατί αν κρίνω από τα υπόλοιπα, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι (επί την ευκαιρία καλό μήνα σας εύχομαι). Το βράδυ μετά τις εκλογές, ξέρουμε πάνω κάτω πως θα διαμορφωθούν τα αποτελέσματα. Και αφού μετά από πολύ αγώνα, αναδειχθεί η νέα κυβέρνηση, κάνει για λίγο καιρό ότι δήθεν έχει σχέδιο και ότι όλα πάνε καλά και μετά “τα λάθη των προηγουμένων καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε εμείς”. Ας μην δηλώνατε υποψηφιότητα. Αφού βγήκατε κυβέρνηση, σταματήστε να παραπονιέστε και στρωθήτε κάτω να σώσετε την χώρα μου.

Όμως ελληνικέ λαέ, έχω και εσένα να σου τα ψάλλω, μιας και δεν βγαίνουν μόνοι τους αυτοί να κάνουν τα δικά τους. Αφού βλέπεις τι γίνεται, τι πας και ξαναβγάζεις τους ίδιους; Δεν μπορώ να καταλάβω το γεγονός ότι ενώ μας έχουν κάνει τα ΑΙΣΧΗ εμείς τους ξαναψηφίζουμε λες και δεν έγινε τίποτα; Κάτι δεν πάει καλά. Άμα ξέρετε «τις πταίει» πείτε μου και μένα.

Όπως λέει και ο φίλος μου ο Αντωνάκης, “είναι ώρα ευθύνης”, γι’αυτό λοιπόν ας κάτσει ο καθένας και ας αναλογιστεί τι πρέπει να κάνει την Κυριακή μήπως δούμε κάνα φως. Και το νου σας στους ουρανούς ;). Περιμένω τις απόψεις σας από κάτω.

3 responses to “Εκλογές..ΠΑΛΙ

  1. Ο/Η Φοίβη λέει:

    και τα δικά μου συγχαρητήρια.
    ελπίζω η γενιά σου να αντιδράσει….

  2. Ο/Η Στράτος Καπλανέλλης λέει:

    Συγχαρητήρια Δημήτρη. Αν και γενικά δεν με πολύ ενδιαφέρει το όλο θέμα με τις εκλογές, διαβάζοντας το άρθρο σου σχημάτισα άποψη και μου κέρδισε το ενδιαφέρον. Μπράβο!!

  3. Ο/Η con.iliako λέει:

    Εξαιρετικό άρθρο Δημήτρη! Φυσικά το ύφος σου είναι απλά επικό.

Σχολιάστε

